به تبلیغاتی که خارج از فضای کاری انجام میشود، تبلیغ های محیطی یا همان تبلیغ خارج از خانه گفته میشود. در واقع این نوع روشهای تبلیغاتی سعی دارند تا در محیطهای عمومی محصولات و یا خدمات شما را به دستهای از مشتریان معرفی نمایند. پس هر چقدر تبلیغات محیطی خلاقانهتر و جذابتر باشد قطعاً مخاطبین بیشتری را به سمت خود جذب خواهد کرد.
امروزه اگر چه بیشتر افراد به سمت دنیای وب و تبلیغات اینترنتی روی آوردهاند؛ ولی بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند که تبلیغ های محیطی سابقه طولانی دارند و هنوز هم میتوانند روش مناسبی برای معرفی کسب و کار شما در بسیاری مکانهای پرتردد باشد، البته هزینه تبلیغ های محیطی کمی زیاد است.
اهمیت تبلیغات محیطی
از آنجایی که هدف اصلی تبلیغ های مختلف، معرفی محصولات و خدمات متنوع میباشد؛ بنابراین باید یک تبلیغ محیطی به درستی بتواند گویای مشخصات و ویژگیهای کالا و یا خدمات قابل ارائه شما باشد. در حقیقت تفاوت عمده تبلیغ های محیطی با سایر روشهای تبلیغاتی در همین موضوع است، یعنی مشتری میتواند ماهها و حتی سالها نام برند و ظاهر کالای شما را در ذهن خود حک کند.
پس همین موضوع سبب شده است تا اهمیت تبلیغات محیطی در سطح بالاتری قرار بگیرد، در واقع هنگامی که یک تبلیغ سنتی یا همان محیطی توجه ویژهای به سلایق و نیاز مردم داشته باشد. همچنین خلاقیت زیادی را در طراحی کالا و یا معرفی خدمات شما به کار ببرد، قطعاً میتواند ذهن هر رهگذری را تحت تصرف خود درآورد. امروزه با اجرای طراحیهای فوقالعاده یک تبلیغ محیطی میتواند مخاطبین را کنجکاو کند تا برای خرید محصول یا استفاده از خدمات معرفی شده به دنبال برند شما باشد. پس اینجاست که افراد متخصص در اجرای تبلیغ های محیطی قادر هستند تا علاوه بر افزایش تعداد مشتریان، سهم مناسبی از فروش بازار را به شما اختصاص دهند.
منبع: انواع تبلیغات محیطی
- ۰۲/۰۸/۱۴