mycustomer

به ویدئوهایی که تصاویر، محتوا و مفهوم را به‌صورت متحرک نشان می‌دهند، موشن گرافیک می‌گویند. برای طراحی موشن گرافیک ، با استفاده از نرم افزارهای مربوطه تصاویر متحرک می‌گردند، آنگاه بر روی ویدئو صداگذاری می‌شود و پیام به شکل بسیار ساده و قابل فهمی به مخاطب انتقال داده می‌شود.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

هر زمان که یک کمپین بازاریابی ایجاد می کنید، باید بدانید که مخاطبان شما در کجای چرخه خرید قرار دارند. این مهم است که بدانید کدام کلمات کلیدی برای تجارت شما بهتر هستند. چرخه خرید به چهار مرحله تقسیم می شود:

  1. آگاهی: آگاه شدن از یک مشکل یا نیاز به یک محصول
  2. توجه: نگاه کردن به گزینه های محصولی که می تواند نیاز را برآورده کند
  3. ارزیابی: ارزیابی هر محصول بادوام برای اینکه مشخص شود کدام یک بهترین کارایی را دارد
  4. خرید: خرید محصول

این مراحلی است که افراد هنگام خرید محصول طی می کنند.

افرادی که در مرحله آگاهی هستند، تازه شروع به تشخیص نیاز به یک محصول کرده‌اند، بنابراین نمی‌خواهند مطالبی را ببینند که هدفشان تبدیل کردن آنها به مشتری است. در مرحله آگاهی و در نظر گرفتن، شما می خواهید اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید که آنها را در مورد محصول شما آموزش دهد. در مرحله ارزیابی و خرید، می خواهید مخاطبان خود را خیره کنید و آنها را متقاعد کنید که تبدیل شوند.

شرکت‌ها، نظرات و توصیه‌ها را به مخاطبان خود ارائه می‌کنند و کوپن‌های پیشنهادی ویژه را برای تخفیف می‌اندازند. بنابراین، چگونه این عامل در جستارهای جستجوی صوتی گوگل تأثیر می گذارد؟ به طور کلی، افرادی که سؤالات “چه کسی” یا “چه” را می پرسند در ابتدای چرخه خرید هستند.

آنها در مرحله آگاهی هستند، جایی که سعی می کنند در مورد چیزی بیاموزند یا اطلاعات بیشتری بیابند. افرادی که از جستجوی صوتی گوگل برای پرسیدن سؤالات «زمان» و «کجا» استفاده می‌کنند، به تبدیل شدن به مشتری نزدیک‌تر هستند. آنها به دنبال چیزهایی مانند مشاغل، ساعات کاری و اطلاعات مهم برای یافتن محصول مورد نیاز خود هستند.

برای PPC، باید بر روی پیشنهاد عباراتی با “کِی” و “کجا” تمرکز کنید زیرا اینها سرنخ هایی هستند که احتمال تبدیل شدن به مشتری در آنها بیشتر است. هنوز هم می‌توانید روی عبارت‌های «چه» و «چه کسی» پیشنهاد بدهید، اما می‌خواهید مبلغ پیشنهادی خود را پایین نگه دارید، بنابراین همچنان می‌توانید با کلیدواژه‌های «زمان» و «کجا» بازگشت سرمایه (ROI) خوبی داشته باشید.

منبع: تاثیر محتوای سئو شده

  • ۰۲/۰۷/۱۰
  • pretty flowers

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی