mycustomer

به ویدئوهایی که تصاویر، محتوا و مفهوم را به‌صورت متحرک نشان می‌دهند، موشن گرافیک می‌گویند. برای طراحی موشن گرافیک ، با استفاده از نرم افزارهای مربوطه تصاویر متحرک می‌گردند، آنگاه بر روی ویدئو صداگذاری می‌شود و پیام به شکل بسیار ساده و قابل فهمی به مخاطب انتقال داده می‌شود.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

به ویدئوهایی که تصاویر، محتوا و مفهوم را به‌صورت متحرک نشان می‌دهند، موشن گرافیک می‌گویند. برای طراحی موشن گرافیک ، با استفاده از نرم افزارهای مربوطه تصاویر متحرک می‌گردند، آنگاه بر روی ویدئو صداگذاری می‌شود و پیام به شکل بسیار ساده و قابل فهمی به مخاطب انتقال داده می‌شود.

 

موشن گرافی یکی از بهترین روش‌ها برای انتقال مفاهیم است، چراکه در زمان کوتاه با مشاهده ویدئو، هم می‌توانید لذت ببرید و هم پیام مربوطه را دریافت نمایید.

 

اگر در موشن گرافی ترکیب صدا و تصویر به‌خوبی صورت گرفته باشد و بر اساس داستان جالبی باشد، به ابزار بسیار مناسبی برای بازاریابی محصولات و خدمات شما تبدیل خواهد شد و استقبال زیادی از آن می‌شود.

 

مزایای موشن گرافیک

به‌طور کلی موشن گرافیک به سبب نوع ساختاری که دارد، اغلب مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد. با توجه به این موضوع افراد بسیاری برای معرفی کسب و کارشان به سراغ موشن گرافیک می‌روند. در ادامه مهم‌ترین مزایای موشن گرافیک را برای شما معرفی می‌کنیم.

 

موشن گرافیک باعث افزایش فروش می‌شود

در ابتدا به نظر غیرممکن می‌رسد که یک ویدئو شصت ثانیه‌ای، مخاطب را متقاعد کند که از محصولات خریداری نماید؛ اما این درست کاری است که موشن گرافیک می‌کند. موشن گرافی در یک زمان کوتاه و به یک شیوه‌ای متفاوت، ویژگی‌های محصولات را بیان کرده و شما را تشویق به خرید محصول می‌نماید.

 

ویدئوها بهترین روش برای انتقال محتوا هستند

از آنجا که ویدئوها تأثیر زیادی بر مخاطب می‌گذارند و معمولاً موضوع جذابی دارند، مخاطبان می‌توانند آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

 

در نتیجه یک ویدئوی موشن گرافیک ، بارها و بارها توسط کاربران به اشتراک گذاشته شده و سبب شهرت کسب و کار یا برند شما می‌شود.

 

موشن گرافیک ها چشم نواز هستند

معمولاً مخاطبان ارتباط خوبی با ویدئوها برقرار می‌کنند. برای مثال بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به‌جای آنکه ساعت‌ها یک کتاب را بخوانند، فیلم مربوط به داستان آن کتاب را تماشا کنند. به این صورت ویدئوهایی همچون موشن گرافی بیشتر بر ذهن بیننده تأثیر می‌گذارند و در خاطر او باقی می‌مانند.

 

از موشن گرافی می‌توان چیزهای بسیاری آموخت

ویدئوهایی همچون موشن گرافی یک راه حل عالی برای به دست آوردن سریع اطلاعات می‌باشند. به همین سبب مخاطب برای بدست آوردن اطلاعات در رابطه با محصول یا خدمات مورد نظر ترجیح می‌دهد که یک ویدئو در رابطه با آن را مشاهده کند.

 

تحقیقات نیز نشان می‌دهد افراد تنها 10% از چیزهایی را که شنیده‌اند، بعد سه روز به خاطر می‌آورند، در صورتی که حدود ۶۵% چیزهایی را که از طریق ویدئو مشاهده کرده‌اند را می‌توانند پس از سه روز نیز به خاطر بیاورند.

 

موشن گرافیک ها داستان می‌گویند

شما می‌توانید در کنار نمایش محصولاتتان در موشن گرافی، آن را در غالب یک داستان نیز بیان کنید. برای مثال می‌توانید بگویید که چگونه ایده محصولتان را به واقعیت تبدیل کرده‌اید و توانستید آن را تولید نمایید. با این روش تأثیر زیادی بر ذهن مخاطب می‌گذارید و او را جذب کسب و کار خود می‌کنید.

 

با توجه به آمارهای بالا متوجه می‌شویم، موشن گرافی و محتواهای ویدئویی نقش اساسی و مؤثری در ارائه خدمات و محصولات دارند، بنابراین از این محتوا بهره ببرید. تیم خلاق و حرفه‌ای مای کاستومر با داشتن سابقه مفید در زمینه موشن گرافیک، می‌تواند به شما در این امر کمک بکند و ویدئوهای جذابی برای کسب و کارتان بسازد.

  • ۰۰/۰۲/۰۹
  • pretty flowers

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی